Klacht indienen
Bent u niet tevreden over hoe u bent behandeld door een medewerker of het gemeentebestuur? Dan kunt u een klacht indienen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt dit op twee manieren doen:
- Digitaal via het klachtenformulier met DigiD (klik op de blauwe knop hieronder)
Klacht indienen
- Schriftelijk, met uw naam, adres, datum, handtekening en een korte omschrijving van uw klacht. Stuur dit naar:
- Gemeente Twenterand
- t.a.v. Klachtencoördinator
- Postbus 67
- 7670 AB Vriezenveen
Let op: Klachten die via e-mail of het algemene contactformulier worden gestuurd, worden niet volgens de formele klachtenprocedure behandeld. We nemen ze wel serieus en geven ze door als melding aan de juiste afdeling.
Mondeling een klacht melden
Wilt u liever eerst met iemand praten? Dat kan. Neem dan contact op met de klachtencoördinator door te bellen met 0546-840840.
Een mondelinge klacht wordt niet formeel behandeld, maar we kijken graag samen met u naar een oplossing.
Wilt u daarna alsnog een formele klacht indienen? Dan helpen we u daar natuurlijk bij.