De afdeling Burgerzaken werkt volledig op afspraak. U kunt online een afspraak maken. Voordeel is dat u niet lang hoeft te wachten en weet waar u aan toe bent. U kunt zelf kiezen op welke dag en hoe laat u een afspraak wilt.

    Maak een afspraak

    Wanneer u liever telefonisch een afspraak maakt, kunt u van maandag tot en met vrijdag bellen via (0546) 840 840.

    In verband met de situatie rondom het coronavirus werken wij volledig op afspraak. Kom niet naar het gemeentehuis wanneer u klachten heeft zoals verkoudheid, hoesten of koorts.

    Heeft u een afspraak in het gemeentehuis dan willen wij u vragen zich te houden aan onze maatregelen:

    • Reinig uw handen bij binnenkomst
    • Draag een mondkapje
    • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
    • Houd minimaal anderhalve meter afstand van elkaar
    • Schud geen handen

    Wat moet u meenemen?

    Zodra u online een afspraak hebt gemaakt, krijgt u een e-mail met een bevestiging. Hierin staat wanneer de afspraak is en wat u mee moet nemen. Let goed op om welke zaken het gaat zodat u niet voor niets komt. Als u telefonisch een afspraak maakt, wordt er gezegd wat u mee moet nemen.

    Hoe werkt het op het gemeentehuis?

    Bij binnenkomst in het gemeentehuis meldt u zich aan bij de zuil. Kies de knop 'ik heb een afspraak' en voer de gevraagde gegevens in. U ontvangt een ticket met een oproepnummer en kunt plaats nemen op één van de stoelen tegenover de balies. Houd de beeldschermen boven de balies in de gaten. Hierop verschijnt uw oproepnummer en het balienummer waar wij u graag verder helpen.

    Wilt u een afspraak afzeggen?

    Het kan gebeuren dat uw afspraak niet door kan gaan. In de e-mail die u van ons krijgt, staat hoe u uw afspraak heel makkelijk zelf online kunt verzetten. U kunt ook via de telefoon uw afspraak verzetten via (0546) 840 840.